طالع بيني سال 2017

فال,اس ام اس,عكس هاي خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عكس هاي بازيگران,پزشكي و سلامتي,جالب,رژيم غذايي,لاغري,تغذيه,عكس دختر

طالع بيني سال 2017

۱۱ بازديد

با شروع سال نو، طالع بيني جديد سال 2017 نيز فراهم مي آيد. به گفته منجمين با تجربه ما، در سال 2017 شما موفقيت هاي بسياري را در زندگي شخصي و حرفه اي خود تجربه خواهيد كرد. انتظار لحظاتي پر از شادي و همچنين برخي چالش ها و پيچ و تاب ها را داشته باشيد. اما نگران نباشيد. با طالع بيني ما، شما براي هر پيشامدي آماده خواهيد بود. اين طالع بيني بر اساس قواعد رسمي قديمي كه توسط ستاره شناسان يوناني در حدود سال هاي 200 پس از ميلاد مورد استفاده قرار مي گرفتند، آماده شده است.

 

اگر مي خواهيد بهترين بهره را از سال 2017 ببريد، به شما پيشنهاد مي كنيم نه تنها وبسايت ما، بلكه دنياي اطراف خود را نيز به دقت مورد توجه قرار دهيد تا فرصت هاي خاص را از دست ندهيد. انتظار نداشته باشيد چيز هاي خوب خود به خود بر دامان شما نازل شوند. جرات و جسارت به خرج دهيد تا شانس خود را بيابيد.

 

در زمينه روابط احساسي، طالع بيني 2017 به خصوص در نيمه اول سال، انرژي مثبت را نشان مي دهد. ستاره ها در جهت مساعدت به روابط بلند مدت و كساني كه به دنبال همزاد خود هستند، قرار گرفته اند. بهترين فرصت براي يافتن فرد مورد نظر، در اواخر بهار و ماه هاي تابستان مي باشد. بهتر است امسال عجله نكنيد و روابطتان را عجولانه پيش نبريد. طالع بيني سال 2017 توصيه مي كند صبر پيشه كنيد تا سرنوشت خود را بيابيد. با اين كار به عشق قوي تري دست خواهيد يافت.

 

در زمينه هاي كاري و حرفه اي، طالع بيني سال 2017 پيشرفت و رشد فردي را وعده مي دهد. اما هيچ چيز بدون تلاش بدست نمي آيد، پس به خصوص در سال 2017، از ريسك و خطر كردن هراس نداشته باشيد. پس از آنكه به افكار خود نظم بخشيده و اهداف خود را تعيين نموديد، به خوبي تشخيص خواهيد داد كه زمان مناسب براي قدم برداشتن به سمت خواسته هايتان به چه هنگام فرا رسيده است. طالع بيني امسال حتي براي كارگران سخت كوش نيز ترقي در زمينه كاري و شغلي شان را پيش بيني مي كند.

 

برج حمل (فروردين) طالع بيني 2017

افراد جاه طلب و گاه لجباز متولد برج حمل كه مريخ بر آن حاكم است، امسال تجارب با ارزش بسياري را كسب خواهند كرد كه به خصوص در زمينه حرفه اي شان بسيار كارامد واقع خواهند شد. شما ذاتا اين توانايي را داريد كه هر مشكل و شرايط دشواري را به بهترين شكل درآوريد و به همين خاطر طالع بيني شما در سال 2017 به شدت مثبت خواهد بود. در زمينه روابط شخصي، طالع بيني شما هارموني، هماهنگي و عشق را نشان مي دهد. ستاره ها براي شما در جايگاهي معين و روشن قرار گرفته اند.

 

شما در اوايل سال 2017 هيچ گونه مشكلي در كار خود نخواهيد داشت. حمل ها كاركناني سخت كوش و صادق هستند و در نتيجه به سبب سرسپردگي و رويكردشان در هر زمينه شغلي موفق خواهند بود. واضح است كه افراد مافوق ايشان، همواره از اين ويژگي ها استقبال و قدرداني خواهند كرد. سعي نكنيد از اين موضوع سوءاستفاده كرده و خود را بالاتر از ديگران قرار دهيد. بايد خود را عضوي از يك تيم بدانيد و عملكرد گروهي داشته و به ضعيف ترها كمك كنيد. خواهيد ديد كه اين مهرباني و لطف شما در ماه مارس جبران خواهد شد.

 

بهار سال 2017، به خصوص ماه مه اندكي متلاطم و گيج كننده خواهد بود. مجبور خواهيد بود بيش از آنچه كه مايل هستيد زمان خود را در محل كارتان سپري كنيد. به ياد داشته باشيد كه اين شرايط موقت است. ممكن است به جايي برسيد كه ديگر قوايي برايتان باقي نمانده باشد، اما بدانيد كه در پايان اين تجربه سخت، از هميشه قوي تر خواهيد بود.

 

ممكن است شريك زندگي شما از اين بابت دچار نگراني باشد. ايشان را در جريان اضطراب و تنشي كه در محل كار با آن مواجه هستيد قرار دهيد. سعي كنيد راه استراحت و آرامش را بيابيد. براي تابستان به يك استراحت و فراغت دو نفره احتياج خواهيد داشت. مطابق طالع بيني، حمل هاي مجرد در اين دوران فرصتي براي آشنايي با شريك و يار ايده آل خود خواهند يافت. آناني كه درگير يك رابطه احساسي هستند نيز با پشت سر گذاشتن اختلافاتي جزئي، مجددا از هارموني و آرامش لذت خواهند برد.

 

پاييز 2017 براي حمل ها شانس برد را به همراه خواهد داشت. يك شغل جذاب و جالب به شما پيشنهاد خواهد شد. البته مسلما اين فرصت مستلزم برخي فداكاري ها خواهد بود. اين شرايط سخت ممكن است بسيار چالش بر انگيز باشد، سعي نكنيد همه چيز را خود به تنهايي حل كنيد. از فرد ديگري كمك و راهنمايي بجوييد. مطمئنا با كمك يكديگر راه حل مناسب را خواهيد يافت. در ماه سپتامبر، ستاره ها در يك موقعيت روشن قرار خواهند گرفت. تنها مراقب سلامت خود باشيد و قدرت پيشگيري را دست كم نگيريد.

 

در پايان سال، انرژي تازه اي در روابط خود خواهيد يافت. مي توانيد عميقا از مدت زماني كه در كنار اعضاي خانواده تان مي گذرانيد لذت ببريد. وقايع امسال شما را بيش از پيش به يكديگر نزديك كرده اند؛ و حال مي دانيد كه همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت. زمان آزاد بيشتري خواهيد داشت. پس يك ورزش جديد را آغاز كنيد و براي خود پاداشي در نظر بگيريد. در كنار اينها، شما از اعتماد به نفس بالاتري برخوردار خواهيد بود و از آشنايي و برقراري رابطه با ديگران لذت خواهيد برد

 

برج ثور (ارديبهشت) طالع بيني 2017

طالع بيني سال 2017 به متولدين برج گاه توصيه مي كند بيش از حد نگران مسائل كاري نباشند. زمان موفقيت آنان در نيمه دوم سال فرا خواهد رسيد. برج ثور تحت سلطه سياره ونوس قرار دارد و متولدين آن اغلب افرادي مسئوليت پذير و قابل اطمينان هستند. از اين ويژگي هاي خود نهايت استفاده را ببريد. به لطف موقعيت خوب ستارگان، شما امسال سالي پر از موفقيت را پيش رو خواهيد داشت، به خصوص در روابطي كه با ديگران برقرار مي سازيد.

 

از همان ابتداي سال 2017، موانع جزئي بر سر راه متولدين برج ثور قرار خواهند گرفت. شرايط كار شما راكد خواهد بود و شما با خود خواهيد پنداشت كه آيا لازم است قدمي برداريد يا خير. تا زمان حل اين مشكل ممكن است شما در چشم ديگران سرد و عبوس به نظر برسيد. اما نبايد عزيزانتان را از خود دور كنيد. مطابق آنچه كه در طالع بيني شما آمده است، بهتر است در اين مدت بر روابط و رشد شخصي خود تمركز داشته باشيد. در زمينه كاري توصيه مي شود براي مدتي خود را كنار بكشيد و در كناره ها منتظر بمانيد. همانطور كه در اصطلاح مشهوري آمده است: «كسي كه كاري نمي كند، نمي تواند مرتكب اشتباه شود». همچنين مراقب شياداني كه ممكن است در اطراف شما باشند، باشيد. افراد بد طينت ممكن است سعي در سوء استفاده از خستگي ناپذيري شما داشته باشند.

 

با گذشت از نيمه سال ممكن است مشكلات كوچكي در خانواده هاي متولدين نماد ثور به وجود آيند. شما ماه هاي گذشته را با انرژي بالا و بسيار فعالانه گذرانده ايد اما حال ديگر اين انرژي و وقت براي توجه به مسائل جزئي را نداريد. ممكن است برخي از اعضاي خانواده شما از اين رفتار شما دلگير و رنجور شوند. مي توانيد در ماه ژولاي براي جلوگيري از جدال و مشاجره، با آنان صادقانه صحبت كنيد. متولدين نماد ثور مي توانند منتظر يك آشتي بسيار شيرين و دلچسب باشند.

 

متولدين نماد ثور در پاييز 2017 به اوج خواهند رسيد. در اين دوران ستاره ها در جايگاه با ثباتي قرار گرفته اند كه موجب مي شود در تمامي زمينه ها موفقيت كسب كنيد. روابط احساسي، به خصوص روابط بلند مدت، بسيار قوي و مشتاقانه پيش خواهند رفت. حتي براي آنان كه چندي پيش با مشكلات جزئي رو به رو بودند. براي مجردها فرصت مناسبي فراهم است تا روابط جديدي را با افرادي كه مي توانند شريك احساسي آنان باشند، آغاز نمايند. حتي ممكن است بتوانند همزاد و شريك زندگي خود را بيابند. در هر صورت، عاشق شدن براي آنان اجتناب نا پذير خواهد بود. در رابطه با شغلتان، طالع بيني شما نشان مي دهد كه بالاخره پاداشي دريافت خواهيد كرد. شما در سال 2017 از سلامت بالايي برخوردار خواهيد بود و هيچ بيماري به سراغ شما نخواهد آمد.

 

در پايان سال 2017 مجددا بر حرفه و شغل خود تمركز خواهيد كرد و در بين شما آناني كه بيش از بقيه سخت كوش هستند، پاداش هاي بسياري را دريافت خواهند كرد. روابط شما در محل كار بسيار دوستانه خواهد بود. همچنين مي توانيد تعطيلات خوبي را پيش رو داشته باشيد. به ياد داشته باشيد كه به اندازه كافي استراحت كرده و براي يافتن انرژي از دست رفته خود از يك تعطيلات زمستاني با فعاليت هاي تفريحي لذت ببريد

 

برج جوزا (خرداد) طالع بيني 2017

ستاره ها نشان مي دهند كه طالع بيني برج جوزا، به خصوص در نيمه دوم سال بسيار مثبت خواهد بود. سياره حاكم بر برج جوزا، سياره عطارد است و متولدين آن اغلب افرادي عاقل و در عين حال حساس هستند. آنان به خصوص در زمينه روابطشان سال موفقيت آميزي را پيش رو دارند. با فرا رسيدن ماه هاي تابستاني، شرايط شغل و حرفه آنان نيز رو به ترقي قرار خواهد گرفت. البته، بايد در نظر داشت كه حتي تجارب منفي نيز در زندگي واجب و حائز اهميت هستند. اين تجارب منفي شما را قوي تر ساخته و به شما كمك مي كنند تا به آرامش دروني دست يابيد.

 

بر طبق طالع بيني سال 2017، اوايل سال با نماد خانواده و رابطه آغاز خواهد شد. شما مسبب سازگاري و آرامش در بين نزديك ترين دوستانتان خواهيد بود. در ابتدا بحث و جدال هاي كوچكي روي خواهند داد، اما با توافق و مصالحه مي توانيد هر چيزي را حل كنيد. از اين توانايي هاي خود در كارتان نيز بهره گيريد و به آنان كه محتاج كمك هستند ياري رسانيد. مطمئن باشيد نتيجه اين محبت خود را خواهيد ديد.

 

با وجود سخت كوشي و تلاش هاي بي پايانتان، اگر سعي كنيد در محل كارتان از موقعيت خود سوء استفاده كنيد، در شرايط نامطلوبي قرار خواهيد گرفت. طالع بيني به شما توصيه مي كند در طول بهار شغل خود را از كناره ها ادامه دهيد. نوبت شما نيز فرا خواهد رسيد. اگر درگير بحث و جدالي شديد، به ياد داشته باشيد كه حتما آرامش و كنترل خود را حفظ نماييد. ممكن است در جريان درگيري سخني بگوييد كه بعد ها از آن پشيمان شويد. به روابط خود توجه بيشتري داشته باشيد. در اين زمينه مي توانيد از هارموني و آرامش لذت ببريد.

 

متولدين برج جوزا دوران خوبي را پيش رو خواهند داشت. به خصوص در زمينه كاري، بالاخره موفق خواهند شد تا به اهداف خود دست يابند. اين حال و هواي مثبت به زندگي شخصي آنان نيز انتقال خواهد يافت. به لطف اين احساسات مثبت، برقراري ارتباط با افراد غريبه براي شما بسيار آسان خواهد بود. تجارب تازه بسياري در انتظار شما هستند. اگر تا به امروز نتوانسته ايد فرد مورد نظر خود را بيابيد، حال آگاه باشيد و حواس خود را جمع كنيد. ستاره ها در ماه آگوست در بهترين موقعيت براي پشتيباني از عشق قرار خواهند گرفت.

 

با نزديك شدن به پايان سال 2017، رويداد غير منتظره اي براي شما شانس برد را فراهم خواهد آورد. در نظر داشته باشيد كه آيا اين موضوع ارزش ريسك كردن را دارد يا خير. سعي نكنيد اين مسئله را به تنهايي حل كنيد. دوست نزديكي از كمك و راهنمايي كردن شما بسيار خوشنود خواهد بود. انتظار تحولي مثبت را در حرفه خود نيز داشته باشيد. پاداش آن تقريبا حتمي و تضمين شده است. با اين حال متولدين برج جوزا بايستي مراقب باشند كه به خاطر كار و شغلشان از شريك احساسي خود غافل نشوند. خواهيد آموخت كه چگونه وقت آزاد خود را بهتر نظم ببخشيد

 

برج سرطان (تير) طالع بيني 2017

متولدين برج سرطاني كه تحت سلطه قمر طبيعي كره زمين (كره ماه) مي باشند، اغلب افرادي حساس و احساساتي و عاطفي هستند با اين حال ستاره ها نشان مي دهند كه متولد برج سرطان در سال 2017، به خصوص در حوالي پايان سال، اصلا طالع ساده اي نخواهد داشت. البته مي توانيد در روابط خود انتظار انرژي مثبت داشته باشيد. در رابطه با شغل و حرفه بهتر است خود را آماده كنيد تا براي مدتي غير فعال باشيد. در سال 2017 رشد و پيشرفت فردي شامل حال شما نيز خواهد شد. وليكن كه همه ما همچنان در حال رشد هستيم.

 

در اوايل سال 2017 شما بيكار نخواهيد بود. در محل كار خود به سختي كار و تلاش خواهيد كرد، اما ديگران كمكي براي شما فراهم نخواهند آورد. اگر اين سرعت بالاي كاري خود را حفظ نماييد مي توانيد منتظر دريافت پاداشي در محل كار خود باشيد. البته از طرف ديگر اصلا توصيه نمي شود كه كار خود را به منزل ببريد. در عوض بايد وقت آزاد خود را در كنار خانواده و عزيزانتان بگذرانيد. در ضمن شما به زماني براي استراحت نيز احتياج خواهيد داشت.

 

با فرا رسيدن بهار متولدين سرطان مي توانند در روابط خود انرژي مثبت را احساس كنند. افراد با محبت و شادي را در اطراف خود خواهيد يافت. اما سعي نكنيد با زندگي در حباب خيالي ايده آل خود، دنياي حقيقي را به فراموشي بسپاريد. چشمان خود را باز نگاه داريد. به ويژه افراد مجردي كه به دنبال برقراري ارتباط با جنس مخالف هستند. در اين دوران بيشترين شانس را براي تجربه عشق خواهيد داشت. شايد اين بار بتوانيد به يك رابطه بلند مدت دست يابيد. پس خود را در بين افراد جامعه قرار دهيد و خوش گذرانيد.

 

در تابستان سال 2017، متولد سرطان مي تواند در روابط خود انتظار تجديد هارموني و خوشي را داشته باشد. پس از تعطيلات و مسافرت و استراحت كافي، براي شروع مجدد ماه هاي كاري آماده خواهيد بود. در سپتامبر يك بار ديگر و براي آخرين بار، فرصت براي ايجاد تغيير و تحول در شغل خود را خواهيد داشت. شانس خود را از دست ندهيد و اگر پيشنهاد سودمندي دريافت كرديد، آن را محكم نگه داريد. مطابق طالع بيني شما، حال زمان مناسبي براي ريسك و قمار مي باشد.

 

طالع بيني جوزا در سال 2017 نشان مي دهد كه با نزديك شدن به پايان سال، در محل كار دچار دردسر خواهيد شد. اين بار بر ياري ديگران تكيه نكنيد. ممكن است مجبور باشيد اين موضوع را به تنهايي حل كنيد. ممكن است اين تجربه شما را به هم بريزد، اما در نهايت پيشرفت خواهيد داشت و بعد ها به نيكي از آن ياد خواهيد كرد. علاوه بر اين، به خاطر پشتكاري كه داريد موفق خواهيد شد تا اين شرايط را به طور كامل برگردانيد. پاداشي كه لايق آن هستيد در انتظار شما خواهد بود

 

برج اسد (مرداد) طالع بيني 2017

بر اساس موقعيت ستاره ها طالع بيني برج اسد در نيمه اول سال 2017 بيش از هر چيز بر روابط آن ها تمركز خواهد داشت. البته مي توانيد انتظار موفقيت در زمينه كاري خود را نيز داشته باشيد. در پاييز يك فرصت مطلوب براي شما پيش خواهد آمد. برج اسد تحت سلطه خورشيد قرار گرفته است. افراد هدف دار و مقتدري كه در اين برج متولد شده اند، در سال 2017 با سختي هايي مواجه خواهند بود. اما نتيجه نهايي ارزش تمامي سختي ها را خواهد داشت. تجاربي كه امسال به دست مي آوريد، شما را توانگر و پرمايه خواهند ساخت. از لحاظ شخصيتي تعادل بيشتري خواهيد داشت و آرامش دروني خود را باز خواهيد يافت.

 

طالع بيني شما نشان مي دهد كه رسيدن به آنچه مي خواهيد در اوايل سال دشوار خواهد بود. واقع بين باشيد و آرزوي هاي نامعقول نداشته باشيد. مي دانيد كه بهتر است انرژي خود را صرف مسائل ديگر نماييد. افسرده و نوميد نشويد. از اين فرصت براي توسعه و رشد زندگي شخصي و اجتماعي خود استفاده نماييد. روابط قديمي را كنار بگذاريد. در مارس 2017 فرصت فوق العاده اي براي ملاقات همزاد خود خواهيد داشت. ستاره ها يار شما خواهند بود.

 

در بهار متولدين برج اسد از هارموني و آرامش در روابط خود لذت خواهند برد. فعل و انفعالات و شيدايي تازه اي را در رابطه احساسي خود تجربه خواهيد كرد. همه چيز مطابق نقشه هايتان پيش خواهد رفت. از اين آرامش و ثبات براي حل مسائل جدي تر استفاده كنيد. براي استراحت و تفريح خود نيز زماني را در نظر بگيريد.

 

با گذر از نيمه اول سال، طالع بيني به شما پيشنهاد مي كند كه توجه داشته باشيد. نبايد به خاطر رابطه جديدتان از مسائل و رويداد هاي مهم غافل شويد. اگر حواستان را جمع نكنيد ممكن است يك فرصت شغلي سودمند را از دست بدهيد كه ديگر تكرار نخواهد شد.

 

سعي نكنيد مسائل را با زور پيش ببريد. در عوض بپذيريد كه هميشه نمي توانيد همه چيز را تحت كنترل داشته باشيد. با پذيرش اين موضوع حال بهتري خواهيد داشت و ديگر مجبور نخواهيد بود با اضطراب و نگراني زندگي كنيد. به سلامت خود نيز توجه داشته باشيد. حتي يك سرماخوردگي ساده را دست كم نگيريد.

 

با رسيدن پاييز و زمستان، اسد ديگر فرصت زيادي براي استراحت نخواهد داشت. با عبور از بحراني در رابطه احساسي خود مجبور خواهيد شد اولويت هاي خود را تغيير دهيد. مطابق آنچه كه در طالع بيني شما آمده است، در اكتبر 2017 كار هاي انباشته شده بسياري خواهيد داشت كه لازم است به آنها رسيدگي كنيد. به سبب داشتن روحيه اي رقابت طلب، همه چيز را به خوبي مديريت و حل خواهيد كرد. مسئله مهم آن است كه نوميد و تسليم نشويد، سعي كنيد به خود و اطرافيان خود انگيزه دهيد. در آن هنگام مي توانيد انتظار پيشرفت در حرفه خود را داشته باشيد، كه البته سزاوار آن بوده ايد. بالاخره ثمره تلاش خود را خواهيد ديد. تنها كافيست قدمي برداشته و اين شانس را دريابيد

 

برج سنبله (شهريور) طالع بيني 2017

سنبله تحت سلطه عطارد قرار دارد. متولدين برج سنبله افرادي عاقل و سختكوش هستند. به خصوص در نيمه هاي سال طالع بيني مثبتي خواهيد داشت. در ميان بي قراري و آشوبي كه اوايل سال با آن رو به رو هستيد، با مسائل قابل توجهي نيز در زمينه روابط خود مواجه خواهيد بود. اما با عبور از موانع مجددا دوران مثبت و با ثباتي را پيشرو داشته و فرصتي براي تفكر خواهيد يافت.

 

متولدين برج سنبله در ابتداي سال با مشكلي در زمينه اشتغال رو به رو خواهند شد. ممكن است در محل كار شما تغييري در بين مافوقين و يا محيط كار ايجاد گردد. همچنين انتظار يك بحران مربوط به مسائل مالي را نيز داشته باشيد. لذا شما مجبور به تلاش بيشتر خواهيد بود كه منجر به از دست دادن وقت آزادتان مي شود. اين موضوع ممكن است در روابط شما مشكلاتي ايجاد كند. با شك و ترديد شريك احساسيتان نيز رو به رو خواهيد شد، پس سعي كنيد حداقل در طول هفته يك بعد از ظهر را به او اختصاص دهيد تا مشكلات برطرف شوند.

 

مابقي نيمه اول سال 2017 را نيز با اضطراب سپري خواهيد كرد. لازم است راه حلي براي برخي از مشكلات حاد بيابيد. مطمئن باشيد كه خانواده تان از شما حمايت خواهند كرد. اما با عبور از اين دوران سخت، كه ممكن است مجبور باشيد به خاطر آن يك تعطيلات را به تعويق بياندازيد، بالاخره به موفقيت دست خواهيد يافت. مي توانيد حتي انتظار پيشرفت و ترقي در كار خود را داشته باشيد.

 

در اواخر تابستان و پاييز 2017 فرصتي براي استراحت و آرامش خواهيد يافت. ستاره ها به گونه اي قرار گرفته اند كه هيچ چيز مانع لذت بردن شما از تابستان نشود. شرايط كاري شما نيز با عبور از مشكلات پيشين بهبود خواهد يافت. به گونه اي كه فرصت بيشتري براي استراحت داشته باشيد. مي توانيد اوقات فراغت خود را در طبيعت به همراه عزيزانتان بگذرانيد و يا با يك دوست قديمي قرار ملاقاتي ترتيب دهيد.

 

دوران پسرفت و شكست به پايان خواهد رسيد. متولدين برج سنبله اي كه مجرد هستند فرصتي براي آشنايي با جنس مخالف پيدا خواهند كرد. در اين دوران شانس بالايي براي پيدا كردن جفت حقيقي خود خواهيد داشت. كساني كه درگير رابطه اي هستند دوران خوشي را خواهند داشت و در زندگي و خانواده با هارموني و شكوفايي رو به رو خواهند بود. فرصت شغلي غير منتظره اي براي شما پيش خواهد آمد اما به خاطر داشته باشيد كه شرايط را به دقت بسنجيد. به پيشگيري از بيماري نيز توجه داشته باشيد

برج ميزان (مهر) طالع بيني 2017

سال 2017 براي متولدين برج ميزان به مانند سوار شدن بر چرخ فلك خواهد بود. سياره ونوس، كه سياره شماست، در موقعيت سختي قرار گرفته است. و به همين دليل امسال براي شما سال پر دغدغه اي خواهد بود. اما نگران نباشيد. تمام اين دغدغه ها را با موفقيت پشت سر خواهيد گذاشت و قوي تر از هميشه به استقبال چالش هاي بعدي خواهيد رفت. به لطف روحيه نرم و خلاقتان مي توانيد ايده هاي تازه اي را در زمينه حرفه خود ارائه داده و به اين ترتيب در محل كار نيز موفقيت كسب كنيد. در رابطه با زندگي شخصي شما، ستاره ها وعده انرژي مثبت بسياري را به خصوص در اوايل سال، مي دهند.

 

شروع سال براي متولدين ميزان بي قراري هايي را به همراه خواهد داشت. فكر تعطيلات زمستاني را از سر خود بيرون كنيد. بسته به آنكه از رابطه عاشقانه خود راضي باشيد و يا حتي به دنبال فرد مورد نظر خود باشيد، برايتان علاوه بر احتمال آرامش و هارموني، احتمال تغيير و تحولات بزرگ نيز وجود دارد. از اينكه وارد اجتماع شده و قدمي به سمت شانس و خوشبختي برداريد، نهراسيد. اطرافيان متوجه انرژي مثبتي كه از شما ساطع مي شود خواهند شد. در رابطه با زندگي حرفه اي متولدين برج ميزان، پيشنهاد مي شود بيش از حد خود را درگير كار نكنند. چرا كه اين كار تنها موجب بروز دردسر و مشكل خواهد شد.

 

در بهار 2017 زندگي كاري شما جان تازه اي خواهد يافت. افراد ما فوق شما بالاخره متوجه تلاش شما خواهند شد. اگر به همين ترتيب ادامه دهيد به زودي به اهداف خود دست خواهيد يافت. از بيماري و ناخوش احوالي به دور خواهيد بود. همچنين در خانواده نيز از آرامش و هارموني لذت خواهيد برد.

 

دوران سختي به هنگام تابستان فرا خواهد رسيد. متولدين ميزان تلاش خواهند كرد تا تمامي مشكلات را به طور هم زمان برطرف سازند. اما تنها شرايط خود را دشوار تر خواهند ساخت. طالع بيني سال 2017 به شما پيشنهاد مي كند مسائل موجود را اولويت بندي كرده و سپس به ترتيب به آنها رسيدگي كنيد. از وضعيت سلامت خود غافل نشويد. همانطور كه در اصطلاحي معروف گفته شده است : "عقل سالم، در بدن است"

 

حتي در پاييز هم شما به استراحت نخواهيد رسيد. طالع بيني نشان مي دهد كه ميزاني ها به هنگام پاييز با مشكلات ديگري سر و كار پيدا خواهند كرد. ممكن است يكي از اقوام نزديك شما دچار مشكل شده باشد. اولويت هاي خود را مجددا ارزيابي نماييد. چرا كه خانواده بايد در شرايط سخت در كنار يك ديگر باشند. ممكن است در محل كار، كار هاي معوقه بسياري داشته باشيد كه بايستي به قيمت از دست دادن وقت آزاد خود، آنها را به انجام برسانيد.

 

در پايان سال 2017 كه اوضاع كمي آرامتر خواهد شد، فرصت كافي براي سنجش و ارزيابي وقايع گذشته خواهيد داشت. اوقات فراغت خود را به شريك زندگي خود نيز اختصاص دهيد. به خصوص كه در ماه هاي گذاشته آنچنان كه سزاوار ايشان است، برايشان وقت صرف نكرده ايد

 

برج عقرب (آبان) طالع بيني 2017

سال 2017 براي متولدين برج عقرب سالي پر از هيجان و تجربه هاي ارزشمند خواهد بود. متولدين نماد عقرب، كه تحت كنترل پلوتون قرار دارد، اغلب افرادي خجالتي و بي ميل هستند اما اراده اي بسيار قوي دارند. در سال جاري مي توانيد انتظار پيشرفت كاري و فردي بسياري را داشته باشيد كه موجب رشد و تعادل بيشتر شما خواهند شد. در زمينه روابط خود نيز از ثبات و پايداري برخوردار خواهيد بود.

 

شما سال 2017 را با انرژي تازه اي آغاز خواهيد كرد. در اين مدت اگر تمام وقت خود را به كارتان اختصاص دهيد بسيار موفق خواهيد بود. به خاطر داشته باشيد كه هيچ چيز بدون كوشش به دست نمي آيد و براي دستيابي به اهداف خود بايستي ابتدا از موانع عبور كنيد. هرچه بيشتر بكوشيد، نتيجه تلاشتان شيرين تر خواهد بود. در اين مدت روابط كاري موفقيت آميزي نيز خواهيد داشت. با برخورد دوستانه با همكاران و افراد مافوق خود، مورد تحسين و تمجيد واقع خواهيد شد. البته اين رفتار نبايد به گونه اي باشد كه فرصت سوء استفاده را براي ديگران به وجود بياورد.

 

با فرا رسيدن بهار، افراد مجرد مي توانند به شكار عشق رفته و بسيار موفق واقع شوند. آنان كه از پيش روابطي را تشكيل داده اند نيز مي توانند دوراني پر از آرامش و خوشي را در انتظار داشته باشند. با يك سفر تفريحي به همراه شريك زندگي خود مي توانيد نيروي لازم را براي شروع مجدد كار تامين كنيد. سعي كنيد تمركز خود را حفظ كرده و اجازه ندهيد وقايع اطراف توجه شما را بيش از حد جلب كنند. چرا كه به گفته طالع بيني امسال شما، اگر در كارتان توجه كافي نداشته باشيد، با مشكلات جدي رو به رو خواهيد شد.

 

ماه هاي تابستاني رويداد غيرمنتظره اي را براي شما به همراه خواهند داشت. ممكن است در اطراف شما خائني پيدا شود. كسي كه دوست شما به نظر مي رسد اما به هنگام سختي و نياز شما، به شما پشت خواهد كرد. اما لااقل قدر دوستان حقيقي خود را خواهيد دانست. به سبب اين تجربه، فرصتي به وجود خواهد آمد تا اولويت هاي خود را بازبيني كنيد و اين كار شما را بيش از پيش توانگر و قدرت مند خواهد ساخت. در طالع بيني سال 2017 عقرب ها متعادل و جدي به نظر مي رسند و مي توانند اين خصيصه ها را به خوبي در زندگي حرفه اي خود بكار گيرند.

 

در پايان سال 2017 متولدين برج عقرب مي توانند در روابط خود آرامش و هارموني را انتظار داشته باشند. اگر بتوانيد وقت خود را به خوبي مديريت كرده و به اندازه كافي در كار خود بكوشيد، به موفقيت هاي كاري خوبي نيز دست خواهيد يافت. در رابطه با وضعيت سلامت شما بايد گفت كه ستاره ها در موقعيت چندان مناسبي قرار نگرفته اند. پس به خصوص مراقب سرماخوردگي و جراحات جزئي باشيد.

 

برج قوس (آذر) طالع بيني 2017

 بر اساس موقعيت ستاره ها مي توان گفت كه قوسي ها چه در زندگي كاري و چه در زندگي خصوصي شان از پايداري و ثبات برخوردار خواهند بود. سياره مشتري بر افراد متولد برج قوس حاكم است. آنان فرصتي خواهند داشت تا از توانايي تصميم گيري سريع و با اطمينان خود به خوبي بهره مند شوند. به خصوص در نيمه اول سال كه موقعيت ستاره ها به نفع شما شكل گرفته است. ليكن در نيمه دوم سال بايستي انتظار پيچ و خم هايي را در مسير خود داشته باشيد.

 

درست در ابتداي سال 2017 فردي در اطراف شما پريشان احوال خواهد بود. ممكن است همكار شما، دوستتان و يا حتي شريك زندگي شما باشد. در ياري رساندن به ايشان ترديد نكنيد. ممكن است حتي كمي دلداري و سخنان محبت آميز كافي باشند. در هر صورت، آن فرد محبت شما را فراموش نخواهد كرد. در محل كار خود سرعتي بيش از پيش به كار خواهيد گرفت و مطمئنا به موفقيت دست خواهيد يافت.

 

طالع بيني سال 2017 به متولدين قوس پيشنهاد مي كند از فدا كردن اوقات فراغت براي كار هراس نداشته باشند. در دراز مدت بهره اين كار را خواهيد برد. بعد ها نيز مي توانيد زمانتان را صرف تعطيلات و مسافرت كنيد. با اين حال به ياد داشته باشيد كه استراحت و آرامش امري ضروريست، پس خود را بيش از حد در فشار قرار ندهيد. در طول اين مدت آنان كه از پيش روابط طولاني مدتي را تشكيل داده اند، از پايداري و ثبات برخوردار خواهند بود و آنان كه مجرد هستند فرصتي براي آشنايي با جفت همزاد خود خواهند يافت. پس چشمان خود را باز نگاه داريد.

 

در نيمه دوم سال قوسي ها در روابط خود با مشكلاتي مواجه خواهند شد. كمبود استراحت و درگيري هاي كاري بسيار شما، شك و ترديد را در قلب شريك شما برخواهند انگيخت. اين مشكلات را هرچه سريعتر حل كنيد، در غير اين صورت شرايط بدتر خواهد شد. از اعضاي خانواده خود نيز غافل نشويد. مي توانيد براي خوشنود ساختن تمامي عزيزانتان، جشن و يا ميهماني در منزل خود برگزار كنيد.

 

متاسفانه در طول پاييز مشكلات كاري براي متولدين برج قوس اجتناب ناپذير خواهند بود. به سبب اين مشكلات در تمركز حواس خود موفق نخواهيد بود و در نهايت مرتكب اشتباه خواهيد شد و ديگران مجبور به جبران خطاي شما خواهند بود. با وجود اين شكست ها، تسليم نشويد. وقايع قبلي را ارزيابي نموده و از اشتباهات خود عبرت گيريد. حتي تجارب منفي نيز ارزشمند هستند. پايان سال 2017 نيز براي متوليدن برج قوس چالش برانگيز خواهد بود. اما حداقل در زندگي شخصي مشكلي نخواهيد داشت. پس مي توانيد بر روي ياري و حمايت شريك زندگي و اعضاي خانواده خود حساب كنيد

 

برج جدي (دي) طالع بيني 2017

مطابق آنچه كه در طالع بيني متولدين برج جدي آمده است، آنان در حرفه خود به موفقيت دست خواهند يافت. متولدين برج جدي، كه تحت سلطه سياره زحل قرار گرفته است، افراد جاه طلب و با اراده اي هستند. اما در روابط خود، به ويژه در نيمه دوم سال، با موفقيت چنداني مواجه نخواهند بود. از نظر روحي انرژي مثبت بسياري خواهيد داشت و علاوه بر رشد فردي، آرامش دروني تازه اي را نيز تجربه خواهيد كرد. به لطف اين تعادل و آرامش شرايط بسيار بهتري را خواهيد داشت.

 

ابتداي سال 2017 براي متولدين برج جدي دوران پر مشغله اي خواهد بود. در زمينه هاي كاري، با موفقيت بسيار رو به رو خواهيد بود. حتي پس از تعطيلات كريسمس نيز به راحتي مي توانيد بر همكاران خود برتري داشته باشيد. در كار خود پيشرفت بسيار خواهيد داشت و در نهايت مي توانيد از فرصت استراحت و وقت آزاد بيشتري لذت ببريد.

 

بهار سال 2017 براي متولدين برج جدي تقريبا با ثبات خواهد بود. ممكن است كه در رابطه احساسي بلند مدت خود با بحراني رو به رو باشيد، اما نبايد به اين خاطر از شريك خود فاصله بگيريد. راجع به مشكل با صداقت و صراحت صحبت كنيد. خواهيد ديد كه تمامي مشكلات به زودي حل خواهند شد. به هيچ وجه سعي نكنيد مشكل را با قهر و صحبت نكردن حل كنيد. اگر هر دو تلاش كنيد، آرامش و سازگاري از دست رفته را به زودي باز خواهيد يافت.

 

به شما پيشنهاد مي شود كه به ويژه در نيمه هاي سال، كمك هاي ديگران را رد نكنيد. اضطراب زياد ممكن است به سلامت شما آسيب وارد كند. احتمال آن وجود دارد كه مجبور باشيد زمان زيادي را صرف كار كنيد. اما حداقل كار خود را به منزل نياوريد. اگر به شريك خود توجه كافي نشان ندهيد ممكن است مجددا دامنگير مشكلات قبلي شويد. علاوه بر اين، ممكن است شريك شما از غيبت هاي زياد اخير شما برداشت غلط داشته باشد. به سلامت خود نيز توجه كافي داشته باشيد. ممكن است نتوانيد راه فراري از مشكلات معده پيدا كنيد. اما نگران نباشيد، اين مشكلات نيز موقت هستند.

 

چهار ماه پاياني سال 2017 براي متولدين برج جدي با نماد روابط احساسي همراه است. ستاره ها بالاخره در موقعيتي قرار خواهند گرفت كه براي متولدين برج جدي، به ويژه مجردان، شرايط برقراري رابطه با جنس مخالف فراهم آيد. آناني كه از پيش درگير يك رابطه احساسي بلند مدت بوده اند، بار ديگر از آرامش و هارموني در رابطه شان لذت خواهند برد. موانع قبلي را فراموش خواهيد كرد و با جفت خود لحظات خوشايند و لذت بخشي را سپري خواهيد كرد. در رابطه با زندگي حرفه اي شما طالع بيني نشان مي دهد كه در ماه دسامبر مجددا پيشرفت خواهيد داشت. در دوران قبل از كريسمس تمامي كارهاي شما به راحتي و بدون نياز به تلاش زياد پيش خواهند رفت

 

برج دلو (بهمن) طالع بيني 2017

نماد دلو تحت سلطه ستاره اورانوس قرار دارد. آنان افراد حساس و در عين حال عاقلي هستند. ستاره ها نشان مي دهند كه متولدين برج دلو ، به خصوص در پايان سال طالع آساني نخواهند داشت. البته در حرفه و شغل خود به موفقيت دست خواهيد يافت. روابط ايشان نيز بي دردسر و با ثبات پيش خواهند رفت. از اين موضوع مي توانيد براي برنامه ريزي آينده استفاده كنيد.

 

طالع بيني شما نشان مي دهد كه اگر در اوايل سال 2017 به كار خود توجه نداشته باشيد برايتان مشكلاتي ايجاد خواهد شد. به دليل آن كه حواس شما به راحتي پرت مي شود، ممكن است متوجه برخي از اخبار مهم، اطلاعات و يا تغييرات نشويد و به اين خاطر مجبور باشيد زمان زيادي را صرف جبران اين موضوع كنيد. البته مي توانيد بر حمايت و پشتيباني اعضاي خانواده، به ويژه در ماه مارس حساب كنيد.

 

در بهار و تابستان سال 2017 انرژي مثبت متولدين برج دلو به اطرافيان آنان نيز سرايت خواهد كرد. حواستان را جمع كنيد، چرا كه به گفته طالع سال 2017، براي مجردين متولد برج دلو، بهترين فرصت آشنايي با همزاد ايشان در پيش است. شايد بتوانيد پس از مدت ها وارد اجتماع شويد و از حضور جنس مخالف لذت ببريد. آنان كه خود درگير يك رابطه احساسي هستند، دوراني با ثبات و پر از آرامش و سازگاري را تجربه خواهند كرد. اين فرصت مناسبي براي برنامه ريزي هاي بلند مدت به حساب مي آيد. از برداشتن قدم بعدي هراس نداشته باشيد. براي كار خود نيز وقت كافي بگذاريد تا از مشكلات ديگر جلوگيري به عمل آوريد.

 

طالع بيني نشان مي دهد كه متولدين دلو پاييز آرامي را پيش رو خواهند داشت. در حرفه خود با پيشرفت رو به رو خواهيد شد. اگر سخت كوش باشيد پاداش فوق العاده اي دريافت خواهيد كرد. ممكن است مجبور باشيد برنامه خود را تغيير دهيد و براي مدتي بيشتر كار كنيد. قبل از اين كار، منافع و مضرات آن را به دقت بسنجيد، مطمئنا درست انتخاب خواهيد كرد. اگر نمي دانستيد چه بايد كرد، مي توانيد به عنوان مثال از دوستي كمك بجوييد.

 

با فرا رسيدن پايان سال نيز شرايط آرام باقي خواهد ماند. به همين خاطر به هنگام كريسمس مي توانيد وقت خود را صرف خانواده، شريك زندگي و خودتان كنيد. در روابطتان نيز پايداري و ثبات بالايي را پيش رو خواهيد داشت. مجردين نيز فرصتي براي لذت بردن از عشق خواهند يافت. شما در اين دوران به فكر وقايع گذشته نيز خواهيد بود. در سال 2017 از لحاظ شخصيتي بسيار قوي تر از قبل خواهيد شد. به فكر سلامت خود و پيشگيري از بيماري نيز باشيد. تغييرات زياد دما شرايط جسماني شما را به خطر خواهد انداخت

 

برج حوت (اسفند) طالع بيني 2017

برج حوت تحت تاثير سياره نپتون قرار داشته و متولدين آن روحيه اي حساس و عاطفي دارند. طالع بيني برج حوت به آنان پيشنهاد مي كند كه از توانايي هاي خود نه تنها در روابط احساسي، بلكه در حرفه خود نيز استفاده كنند. سال گذشته ستاره ها شما را در مسير آرامي قرار داده بودند، اما امسال، به خصوص در تابستان، با پيچ و خم هاي بسياري مواجه خواهيد شد. در پايان سال 2017 شرايط دوباره آرام خواهد شد و حوتي ها مجددا مي توانند از آرامش و هارموني لذت ببرند.

 

با شروع سال 2017 ممكن است حس كنيد كه مانند گذشته از شغل خود لذت نمي بريد. طالع بيني شما پيش بيني مي كند كه فرصتي براي تغيير شغل خود داشته باشيد. اما بهتر است ابتدا ريسك اين كار را بسنجيد. ستاره ها در طول اين دوران ثبات چنداني ندارند. بهتر است تا فرا رسيدن ماه هاي بهاري دست نگاه داريد.

 

در زندگي احساسي خود به دليل غفلت از شريك خود دچار بحران خواهيد شد، اما با عبور از اين بحران مجددا به آرامش و هارموني دست خواهيد يافت. افراد مجرد نيز به خصوص در ماه ژوئن به دنبال همزاد خود خواهند بود. دوران سازنده اي را آغاز خواهيد كرد. پس حواستان را جمع كنيد و اين فرصت منحصر بفرد را از دست ندهيد.

 

دستيابي به رضايت به ويژه با پايان نيمه اول سال براي حوتي ها دشوار خواهد بود. اگر با هر آنچه بر سر راه شما قرار گرفته است بجنگيد، از سختي ها عبور خواهيد كرد. به ويژه در حرفه شما پروژه پيچيده و چالش بر انگيزي را پيش رو خواهيد داشت. از اين فرصت نهراسيد. اين فرصت مستلزم صرف انرژي و حتي از دست رفتن وقت آزاد شما خواهد بود. اگر نمي دانيد چه بايد كرد، مي توانيد از يك دوست و يا همكار تقاضاي كمك و راهنمايي داشته باشيد. آنان با كمال ميل به شما كمك خواهند كرد.

 

سال 2017 برايتان با آرامش بيشتري به پايان خواهد رسيد. متولد برج حوت به آن هنگام دوران متعادلي را تجربه خواهد كرد. البته بايد مراقب مشكلات احتمالي كه ممكن است در بين اعضاي خانواده به وجود آيند باشيد. ممكن است كسي قصد پنهان كردن اطلاعات مهمي را داشته باشد. براي آنكه اطلاعات بيشتري در اين باره كسب كنيد، بايستي ابتدا سطحي از اعتماد را به وجود آوريد. با اينكه ممكن است حواستان به مسائل ديگري باشد، شريك احساسي خود را نيز فراموش نكنيد. كمي در رابطه پيش قدم باشيد تا به اين ترتيب بتوانيد از آرامش متقابل لذت ببريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.